Bista Standard

Szanowny Kliencie, Chcąc stale ulepszać nasze produkty i dążyć do zwiększenia zadowolenia ich użytkowników, chcielibyśmy poprosić Cię o wypełnienie krótkiego kwestionariusza, który nam w tym pomoże.

    Skala dla każdego pytania wynosi od 1 do 5, gdzie:

    1 - bardzo źle

    2 - źle

    3 - średnio

    4 - dobrze

    5 - bardzo dobrze

    1. Jak oceniasz ogólną jakość produktu?

    bardzo źle

    bardzo dobrze

    2. Jak oceniasz stosunek jakości do ceny?

    bardzo źle

    bardzo dobrze

    3. Jak oceniasz pierwsze użycie? Jakie było twoje pierwsze wrażenie, np. porównując z
    produktami konkurencji?

    bardzo źle

    bardzo dobrze

    4. Jak oceniasz użycie produktu?

    bardzo źle

    bardzo dobrze

    5. Jak oceniasz dostępność naszych produktów?

    bardzo źle

    bardzo dobrze

    6. Jak prawdopodobne jest, że w przyszłości zdecydujesz się ponownie kupić nasz produkt? (jeśli
    1 jest całkowicie mało prawdopodobne, 5 jest bardzo prawdopodobne)

    bardzo źle

    bardzo dobrze

    7. Korzystasz z naszego:

    8. Nasza marka, z której produktów korzystasz:

    9. Jakie zmiany, twoim zdaniem, mogłyby ewidentnie ulepszyć nasz produkt?

    Dzięki Tobie wiemy, dokąd zaprowadzi nas zmiana….